تو اینقدر با گذشت بودی که از منم گذشتی...


mano dadashim

 

  

 



بـــایــــــد خـــــورد!

ولــــی بعضـــی حـرفــــــارو

نــه میشــه گفتــــــ ، نــه میشــه خـورد!

میمـــونــــه ســــــر دل!

میشــــــــه دلتنگـــــــی ...

میشــــــــه بغـــــــــــض ...

میشــــــــه سکـوتــــــــ ...

میشــــــــه همـــــون وقتــی کــــه
 

 

 

 

و تو فقط گفتی برو به …!!! مدت هاست که بی تابم...

بی تاب بازگشت و کلام آخرتراستیبه سلامت بود یا به جهنم؟

 

                                                  

کاش میشد هیچکس تنها نبود


کاش میشد دیدنت رویا نبودگفته بودی باتو میمانم ولی

 


 

رفتی و گفتی که اینجا جا نبود


 

سالیان سال تنها مانده ام


 

شاید این رفتن سزای من نبود


 

من دعا کردم برای بازگشت


 


دستهای تو ولی بالا نبود

باز هم گفتی که فردا میرسی


 


کاش روز دیدنت فردا نبود                          

 

 

 

من رفتم

بعضـــی حــرفـــــارو نمیشـــــه گفتــــــــ

 

خــودتـــــم نمـیدونــی چـــــتـــــه



نظرات شما عزیزان:

محکوم بی گناه
ساعت18:22---15 مهر 1391
http://www.2khmal.pesmala.loxblog.com
سلام عسیسم.مرسی به وبلاگم سر زدی وبلاگ شما هم خیلی خوب و قشنگ بود.
عشقتون پایدار.
من هرروز آپ میشم بهم سر بزن حتما.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در شنبه 11 شهريور 1391برچسب:,| ساعت 16:43| توسط vesal & ahmadreza| |

قالب ساز pinkthem